PayPo
Zrób zakupy dziś i zapłać za nie w ciągu 30 dni bez żadnych dodatkowych kosztów.
PayPo to nowoczesna metoda płatności oferowana przez sklep axces.com.pl, która pozwala na odroczenie zapłaty za zakupy o 30 dni. Jeśli zapłacisz w terminie, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Po tym okresie płatność zostaje rozłożona na 4 wygodne raty.
Jak działają płatności PayPo?
1Składając zamówienie wybierasz opcję płatności PayPo. Opcja jest dostępna dla zamówień do 3000 zł.
2Zostaniesz przekierowany do zewnętrznego systemu płatności PayPo, w którym podasz swoje dane. Przy pierwszym zamówieniu niezbędne będzie podanie numeru PESEL. Następnie zatwierdzasz zgłoszenie otrzymanym SMS kodem. Po potwierdzeniu danych PayPo opłaca za Ciebie zakupy.
3Otrzymujesz swoje zamówienie.
4Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę za zamówione produkty.
Korzyści
Masz możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz dokonać zwrotu, po prostu odsyłasz produkty do axces.com.pl. Transakcja zostanie anulowana, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów.
Kupując z PayPo, nie musisz martwić się, że ominie Cię atrakcyjna promocja na stronie. Wybierając PayPo, korzystasz dziś, a z zakupów rozliczasz się w ciągu 30 dni.
Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
Z PayPo przez pierwsze 30 dni nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat. Pamiętaj, że czas na spłatę zamówienia możesz wydłużyć, decydując się na 4 dogodne raty. Informacje na temat oprocentowania raty znajdziesz w projekcie przygotowanej umowy przed finalizacją płatności.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
?W jaki sposób mam zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz w mailu od PayPo, informującym o złożeniu zamówienia. Dla Twojej wygody PayPo udostępnia panel klienta, do którego logowanie nie jest obowiązkowe, ale warto z niego korzystać. Znajdziesz tam bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji w tym:
- na jaki dzień wypada termin zapłaty (30 dni od transakcji)
- informacja o możliwości rozłożenia płatności na 4 wygodne raty po terminie odroczenia z pełną informacją o wysokości rat.
- opcja spłaty poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego, oraz do pobrania przekaz pocztowy.
- wysokość dostępnego limitu kredytowego.
?Co się stanie jeżeli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Po 30 dniach kwota zamówienia jest automatycznie rozkładana na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymaganej raty lub całości zamówienia.
?Czy zostanę poinformowany/a o wymaganym terminie spłaty?
Informacja wysyłana jest poprzez e-mail oraz sms na 3 dni przed terminem płatności, w dniu płatności oraz 3 i 7 dni po terminie płatności. Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu Klienta PayPo.
?Co jeśli będę chciał/a zwrócić zakupy?
Zwrot zamówienia opłaconego za pośrednictwem PayPo przebiega w ten sam sposób jak w przypadku innych form płatności.
Szczegóły znajdziesz na stronie: https://axces.com.pl/zwroty-i-reklamacje
?Jak mogę się skontaktować z paypo.pl
Z PayPo można skontaktować się telefonicznie: +48 22 333 74 60 lub wysyłając wiadomość na e-mail: info@paypo.pl.
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00.
Inne formy płatności